Härligt

Idag har varit en ganska bra dag. Den började kanske inte så bra, mamma väckte mig halv tio och jag började tio. Vid lunch gick jag, Ida, Elin och Angelica till centrum, det var från början tänkt att vi skulle äta på Donken men det luktade så äckligt där att vi gick till taco bar istället. När vi ätit klart gick vi och kollade i lite affärer. Elin och Angelica stack sedan till deras buss och jag och Ida borjade bege oss hem. Jag tänkte först lämna Ida när vi gick förbi mig, hon hade bestämt sig för att gå hem till Vh men var osäker på vägen, så jag sa att jag skulle följa med henne en bit till, det blev lite längre än jag trodde, för det var så fint väder och jag hade trevligt sällskap så det slutade med att jag gick med henne till golfhallen. Jag spenderade även en stund med Carina i och så mycket som vi sa till varandra idag tror jag inte vi har gjort under hela den tiden vi gått i samma klass sammanlagt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0