Lite från mig till dig som vill veta

Dag en började med bild kl 8. Jag skulle måla en ko. Men till en början liknade det mer en sten med ögon och öron, men så gjorde jag lite små ändringar och i slutet av lektionen liknade det en ko. Efter bilden skulle vi ha två timmars rast så jag, Ida och Elin passade på att blanda lite kemi så vi kunde börja framkalla lite bilder efter maten. Tiden bara rann iväg vi blev försenade till engelskan, Anna blev arg som vanligt. Svenskan blev inställd så vi slutade vid ett men ingen var färdig med foto uppgiften så de flesta stannade kvar och började med det. Vid halv fem var jag klar och det var lagom till att de andra började men jag stannade kvar till fem och gjorde Niina sällskap till bussen. Nu ska jag ta och ringa läkaren och försöka skaffa tid, för det är mycket möjligt att jag har blivit pollen allergisk, jag hoppas verkligen att det inte är så.


Kommentarer
Postat av: Niina

Mycket trevligt med sällskap till bussen :D

2009-04-17 @ 18:31:41
URL: http://nikula.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0