Tattoo

Idag följde jag med min syster när hon skulle tatuera sig det blev riktigt fint om du frågar mig. Jag lägger nog upp bilder på den senare när den har läkt. Vi drog ditt vid två, jag gick hem vid halv sex för att tala om för våra föräldrar att hon var inne i stan efter som hon inte ville att de skulle veta. Hon kom hem vid halv åtta så hon var där ett tag. Efter att jag ätit och sånt träffade jag Fredrik. Vi gick först till coop för att handla vax till honom ( där vi båda ska börja jobba på måndag). Vi gick sedan till rudan för att träffa Toa, Kalle, Matte och några andra som kröka. Det var ganska dårligt drag så vi drog till donken tillsammans med Matte och Kalle. Jag kom typ precis där ifrån, jag har varit hemma i nästan tio minuter. Det var allt jag hade och säga denna gång, ha det bar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0