Vad ska man göra

Ja,nu sitter jag vid en avskolans datorer igen.Har precis varit på lunch och foto lektionen slutar om fem minuter man jag är redan klar med det jag skulle göra,så det blev ett inlägg under tiden jag väntar på att matten ska börja. Det känns lite meningslöst förmattelektionerna brukar baravara en kvart på fredagar och efter det slutar vi. Men jag har ju Niina och Angelica härmed mig så det blir nog gtanska bra. Angelica sa en rolig kommentar idag. Niina frågade henne när hon var pig  och Angelica svarade, på våren, nej jag gillar att sova då med. Jag tycker det är ganska vanligt att man gillar att sova året runt men vem vet jag kann ha fel

Kommentarer
Postat av: Niina

Haha, Angelicas kommentar ägde! :D

2009-04-17 @ 18:30:03
URL: http://nikula.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0