Jag känner mig busig

 Igår satt jag, Boris och Ph och kollade på tv när det kom en Telenor reklam visades. I reklamen är det en gammal gubbe som målar en mustasch på sin sambo. Det gav mig idé. Jag berättade stolt att jag skulle måla på den som somnade först ikväll. Men kvällen gick och jag glömde bort vad jag hade lovat. Timmarna gick och Ph somnade, under tiden satt jag och Boris och prata på balkongen, samtidigt som jag smsar med Knasen som undrar vad vi gör och jag berättar att Ph har somnat. Då kommer han med iden jag haft tidigare och säger åt mig att måla mustasch på Ph. Snabbt springer jag och Boris tillback in och hämtar en penna och jag börjar måla. Det började med att hon fick en svart näsa sedan fick hon morrhår, så hon liknade en katt en stund, tillsist fick Ph även en Hitler mustasch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0