Månadens filmer

Många som känner mig vet att jag kollar mycket på film. Jag ser ca två filmer om dagen, en på morgonen och en på kväller brukar det vara. Men jag har försökt skriva ner de filmer jag ser varje månad så här kommer filmerna jag sett i februari.

Hock
Happily Never After
10,000 Bc
The Holiday
Hide and Seak
Fool's Gold
Brokeback Mountain
Rosa Pantern
Take the Lead
Bringing Down the House
10 Things I Hate About You
Heartbreak Kid
En Riddares Historia
But I'm a Cheerleader
College Road Trip
How to lose a gay in ten days
Batman
The notorious Bettie Page
Kiss kiss bang bang
Meet the Browns
Casper
200 cigaretts
Young people fucking
Wedding daze
Bruse den alsmäktige
Låt den rätte komma in
Charlies änglar 2
Kärlek på menyn
Ronja rövardotter
The dangerous life of alter boys
Semi-pro
Populär musik från Vittula
The Clique
Den där Mary
Röd drake
Joe Dirt
The stranger inside
Bubble boy
Still waiting
Donnie Darko
Spiderwick
Nims hemliga ö
Harry Potter och de vise sten
Den bästa sommaren
Harry Potter och hemligheternas kammare
Harry Potter och fångaren från azkaban
kalle och chokladfabriken
Tracey
om ödet får bestäma
supersugen
Slumdog millionaire
Boogeyman
Narnia 2
Pineapple express
Arn- tempelriddaren
Arn- riket vid vägens slut
Det var alla denna månad ni får järna komma med tips.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0